torsdag 26 mars 2009

Jag bara undrar när...

..när när när ska den här förbaskade huvudvärken ta o ge sej?! Själva grejen är att jag har glömt hur det är att ha ont i huvudet, tack vare graviditeten faktiskt!! Det är oerhört skönt, då jag som icke-gravid har ont i huvudet varje dag more or less. Det är en liten biverkning av en sjukdom jag har. Så jag har liksom lärt mig att leva med det. Men nu är det ju ganska länge sedan sist, samt att det här är ju förkylningshuvudvärk så det sitter ju liksom över ögonen som ett slags tryck från näsan. Ja ni fattar, herregud alla har vi ju vart förkylda...
Annars är det finfint, min kära pappa har just vart här, vilket var superkul. Han bor ju som bekant i Norrköping annars, så han tog en liten omväg hem från västkusten för att hälsa på mej o Leon. Stackars Leon grät när morfar åkte hem.
Som TUR var, va vår kära granne Anders hemma, ja de som vi var på kalas hos i går. Och dom hade ju kakor så hela Motala skulle kunna bli mätta, så smart som jag är sprang jag över o bad att få några. Givetvis fick han pengar för det lilla besväret. Jag fick 12 kakor o Anders 30 kr. Det va väl en bra deal. Så jag, Leon o morfar blev mätta i magen även denna eftermiddag.
Nehe nu ska det städas undan lite leksaker, sen blir det en slapp kväll i soffan. Min andra hälft är på fotbollsträning så en stund till är jag själv.

See ya' /Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar