måndag 30 mars 2009

18:31

Vecka 16.
Godkväll...

Ne, det händer inte så mycket just nu, faktiskt ganska lugnt...faktiskt ganska SKÖNT! Tog mig en sväng till sjukhuset i morse och fick min sedvanliga akupunktur mot illamåendet, en god vän låg i sängen bredvid och fick akupunktur för sin foglossning. Det här gör vi måndagar och onsdagar, och efteråt belönar vi oss med lunch på Fräcka Fröken, vilket är mycket trevligt.

Man blir trötter av denna nålbehandling, så när jag väl kom hem somnade jag och Leon i 2.5 timme, välbehövligt!

Veckan ser lugn ut, Leon ska göra pricktest mot ev.allergi på barnmottagningen på ons em, det blir lite dagis och lite öppna förskolan och vi avslutar veckan med att åka "hem" till Norrköping. Men mannen jag har får stanna hemma, för han ska på någon form av "träningsläger" med fotbollen, vilket jag nog kan föreställa mig är lite städning runt plan, lite övningar, nån match, bastubad på em och förmodligen ett besök på Harrys. Mmm sååå betungande!!

Nä, nu ska jag se om mina räkor har tinat.. Har en hemma kväll by my self, grabbarna är borta ett tag till.

Vi hörs.../Å

2 kommentarer:

  1. Fin mage gumman! Såå mysigt att vara gravid, vill också! :-) Nejdå, det blir ingen trea här än på ett par år, men man kan väl drömma. Kommer ni vara nöjda med två eller blir det ytterligare en för er med?
    Jag har också en skön kväll hemma ensam. Barnen är iofs här, men dem sover sen kl 18. Jens är hos Daniel ;-). Han ska förresten också få bebis snart, i juni, en pojke.

    Ha det bra!
    Kramar från Uppsala

    SvaraRadera
  2. Va bestämd du ser ut! :-)

    SvaraRadera