torsdag 26 mars 2009

08:54







Mina mornar ser ungefär likadana ut nu när jag är ledig. Vi går upp Leon o jag, äter frukost framför TV'n klär på oss o knallar sedan i väg till dagis. Det kan låta rätt skönt för somliga, men snälla ingn skulle bli gladare än jag för ett jobb. Så snälla ändra på denna ekonomiska undergång vi har i Sverige. Va bara tvungen o få klaga av mig lite. Dock ska jag jobba hela sommaren, men jag tycker ju att det ska bli skönt!! Faktiskt!! Hoppas bara att min kropp klarar av det i detta minst sagt otrevliga tillstånd-vilket är underbart efter 9 månader när den lilla fisen pluppar ut.



I går va vi på kalas. Lilla Vilgot har fyllt 1 år, våran söta lilla grannkille. Läsk kakor o god tårta, släkt, vänner, paket och DJUR till förbannelse..det är så mkt djur.. men för min del gör det inget då jag älskar djur, jag tycker bara det är så kul!! TACK iaf för en trevlig kväll, hoppas Ville är nöjd. Vi köpte honom en fotboll o en vattenflaska, vi hade en känsla av att ska han få en boll så måste nog vi ta på oss den uppgiften. Malte blev glad iaf...(hunden).



Dagen blir lugn, ska försöka bli av med min förkylning o huvudvärk, eftermiddagen ägnar vi åt utelek.



Bjuder på lite bilder från morgonen, före dagislämningen.






Vi hörs! /Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar