lördag 28 mars 2009

Earth hour..










Som ni ser har iaf vi släckt ner hemma. Alla får göra som de vill, alla har en egen vilja och en egen åsikt angående detta har man ju märkt i tidningar osv. Men jag å min sida, tycker det är intressant o bra att vi faktiskt försöker göra någonting för den här miljön, som är på väg neråt helt och hållet. Att folk i hela världen faktiskt gör någonting gemensamt och samtidigt tycker jag visar på att i allafall några bryr sig..

Annars har det varit en relativt lugn dag.. Familjen var en sväng på stan, handlade lite, åt en god lunch, tittade på folk och hade en mysig förmiddag. Slängde i ett par maskiner tvätt hos svärfar på vägen hem, då vår maskin är trasig för tillfället.

Middagen har just avnjutits i form av räkor, citron & guacamole för min del & pizza för Alexanders. Jag klarar inte av flottig mat nu & då är räkor det mest perfekta...och väldigt mumsigt.

Nehe nu är det 8 min kvar, sen tror jag vi tänder iaf en lampa, då jag knappt ser vad jag skriver. Sen hoppas jag vi inkasserar in några små kronor på matchen som snart börjar. Portugal-Sverige... dock ingen Zlatan med tyvärr, men för att citera min kära sambo " Åse, man håller på ett helt lag, inte på en människa". Äsch jag vill se Zlatan...


Ha en fin kväll...Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar